Pentru ca vara prganismul nostru este supus stresului sezonier (rezistenta la temperaturile ridicate, diferenta de temperatura din mediu si camerele cu aer conditionat, atmosfera uscata, razele ultraviolete etc.) va propunem cateva reguli pentru o dieta energizanta, hidratanta si sanatoasa de vara.

furctele in dieta de vara

9 Legi pentru o dieta de vara sanatoasa

Consuma alimente bogate in apa

Zilnic este indicat sa consumati alimente bogate in apa, iar in aceasta categorie se inscriu fructele si legumele proaspete. Consumul de fructe si legume crude reprezinta o buna metoda de hidratare rapida a organismului.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!
De asemenea puteti consuma si preparate lichide, ca supe/ciorbe sau alte preparate cu sos.
Alimentele si preparatele bogate in apa sunt un real ajutor pentru cei care nu obisnuiesc sa bea suficienta apa in cursul unei zile toride.

consumul de ceai in dieta de vara

Consuma ceaiuri cu moderatie

Ceaiurile au efecte sanatoase, insa este recomandat sa nu consumati mai mult de doua cesti de ceai pe zi pentru ca va predispune la pietre la rinichi, mai ales pe timp de vara cand sunteti predispusi la deshidratare.

Este indicat sa beti ceaiul caldul, la temperatura camerei – si nu fierbinte – si de asemenea sa il indulciti cu miere.

Horoscopul SANATATII: descopera ce iti rezerva astrele in aceasta saptamana
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: