Setari Cookie-uri

5 Alimente cu risc crescut de cancer

Cancerul este considerat ca fiind maladia secolului, avand la baza mai multi factori ca fumatul, alimentatia inadecvata, sedentarismul poluarea, expunerea la iradiatii, stresul, factori genetici etc.

Cum influenteaza alimentatia sanatatea?

Se spune ca organismul nostru reactioneaza in acelasi mod la stres, indiferent daca stresul este de natura fizica sau psihica. Astfel ca si stresul alimentar produce o serie de modificari ce implica hormonul de stres – cortizolul – si o multime de procese care sca imunitatea si predispun celulele la diverse mutatii sau activarea unor gene rele – oncogene – care sunt responsabile de producerea cancerului.

alimente cu risc de cancer

Alimente care cresc riscul de cancer

Vom evidentia mai jos principalele alimente care ne fac rau. Insa nu este suficient sa le evitati pe acestea, este important sa invatati sa mancati ponderat.

Mancam prea multa sare, prea gras, prea multa carne, prea mult procesat. Este indicat sa aveti un regim “aproape vegetarian”, sa consumati cam 80% din hrana zilnica vegetale (fructe si legume) crude si 20% produse din care/lactate/oua.

Citește și:

Este important ca vegetalele sa le consumati in special crude, cele care pot fi consumate astfel, pentru ca astfel isi pastreaza proprietatile anticancerigene si nu numai.

carne de porc

Preparatele prajite

Orice aliment prajit este nociv pentru sanatate si prezinta potential cancerigen pentru ca uleiul preparat termic isi modifica substantial compozitia, devenind “o otrava” pentru organism.

Singurul ulei care a fost acceptat pentru a se praji fara grija este cel de palmier pentru ca acesta are punctul termic foarte inalt si nu isi modifica prorietatile la prajire. Este insa foarte caloric si se recomanda moderatie in consumul acestuia.

Foto: Shutterstock.com


Kudika
20 Iulie 2012
Echipa Kudika
Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Slăbit rapid fără dietă. 7 reguli de aur



Iată, însă, că specialiștii în domeniul nutriției, în frunte cu nutriționistul Wasim Nazer, susțin că există cel puțin 7 reguli de aur care te pot ajuta să... Kudika


7 motive care te vor convinge să consumi proteină zi de zi. Din ce surse o putem obține!

În primul rând, hai să înțelegem ce sunt proteinele!

Proteina reprezintă unul dintre cei trei macronutrienți esențiali pentru organismul... Kudika

Sezamo redefinește experiența cumpărăturilor alimentare online și scurtează timpul de livrare

Supermarketul online Sezamo sărbătorește un an de la lansarea pe piață cu un nou cadou pentru clienții săi: devine de astăzi și mai rapid și lansează Delivery Express,... Kudika


7 pași simpli pentru utilizarea unui multicooker

Această oală electrică poate îndeplini o multitudine de funcții, de la sotarea legumelor la prăjirea cărnii până la... Kudika


Câte calorii are mazărea și de ce este recomandat să o introducem în meniul nostru obișnuit?

Câte calorii are mazărea?

Mazărea se numără printre alimentele cu puține calorii, așadar o puteți consuma cu încredere chiar și când țineți dietă de slăbire.

...
Kudika
Nutrilite Energy Program:  Un nou plan holistic care readuce echilibrul în viața ta.

Lipsa energiei fizice și mintale ar putea fi legată de stres, dar aceasta nu este singura cauză; de fapt, poate depinde de obiceiurile alimentare nesănătoase.

Sursa zilnică de energie,... Kudika