Cele 6 reguli fundamentale pentru sanatatea CREIERULUI

Cele 6 reguli fundamentale pentru sanatatea CREIERULUI
Kudika
15 Martie 2013

Atunci cand vorbim despre sanatatea creierului, includem practic in discutie tot ceea ce tine de stilul de viata, dar si de bagajul genetic.

De asemenea alimentele procesate, semipreparatele si cele fast-food au efecte nocive asupra creierului.

Alimente indicate pentru mentinerea sanatatii sistemului nervos:
- drojdia – bogata in vitamine din complexul B;
- fructele de mare;
- pestele: bogat in grasimi sanatoase si acizi grasi omega 3 si omega 6
- fructe si legume crude, bogate in vitamine si minerale de care sistemul nervos are nevoie.


Considerati programul de sport o prioritate

Exercitiile fizice si miscarea in general prezinta numeroase efecte benefice asupra sanatatii, cum ar fi marirea patului sanguin, combaterea unor tipuri de anemie, cresterea protectiei fata de bolile cardiovasculare, preventia tensiunii arteriale marite, prevenirea accidenetelor vasculare cerebrale si a infarctului miocardic, intarirea oaselor si articulatiilor, cresterea tonusului muscular, corectarea pozitiilor vicioase de colana vertebrala, prevenirea si ameiorarea diabetului si asa mai departe. Pentru toate aceste beneficii este important ca sportul sa fie corect efectuat si corect dozat.

In cazul sistemului nervos, specialistii au descoperit intr-un studiu recent ca durata de viata a neuronilor este net mai mare in cazul persoanelor care obisnuiesc sa faca sport si ca cei care practica exercitii fizice cu regularitate sunt mai sanatosi si traiesc mai mult.

Foto@sxc.hu

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri