Kudika
6 Decembrie 2011

Pizza vegetariana sau pizza de post cum mai este numita face parte din lista de retete sanatoase cu ingrediente ca cereale, faina integrala, ardei, rosii, ciuperci, masline – necesitand o preparare rapida cu un dressing pizza gustos.

Cum se prepara blatul de pizza

Se pune drojdia in apa calda la dizolvat dupa instructiunile de pe ambalaj. Apoi separat se face un aluat potrivit de tare din apa calda si faina integrala. Se pune intai faina, se pune o lingura rasa de sare, cele doua linguri rase de zahar si apoi se toarna putina apa calda si se trage faina din jur - astfel se incepe aluatul de pizza.

Ca sa fie mai usor recomandam sa dizolvati intr-o ceasca de apa calda sarea si zaharul. Apoi tot adaugati apa si tot trageti faina din jur, incet-incet pana ati consumat un pic peste jumatatea din faina, adaugati drojdia topita in apa (unele gospodine sugereaza sa o “stingeti” cu cateva picaturi de otet), si continuati pana obtineti aluatul final pe care il framantati bine. Apoi puneti coca intr-un castron de plastic de care il acoperiti cu un prosop gros si il asezati la loc cald sa creasca, de exemplu pe calorifer sau sus pe mobila de bucatarie caci aerul card se ridica.

Va recomandam si alte articole despre pizza:

Pizza Home Made

9 retete de pizza de casa

Pizza cu peste afumat pe piatra incinsa

In timp ce creste aluatul, preparati dressingul pentru pizza de post

retete dietetice pentru slabire - pizza de post sau pizza vegetariana
Luati rosiile, te tocati marunt, le puneti intr-o cratita pe foc foarte mic, adaugati un varf de sare, putin piper, trei lingurite de oregano, patrunjelul si mararul tocat foarte marunt. Le mestecati din cand in cand sa nu se lipeasca. Oregano va conferi aroma tipica pentru pizza.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: