Kudika
11 August 2010
2.06 (Ratingul specialistilor)

Pro

Este propusa de medic
Slabeste rapid
Se bazeaza pe alimente sanatoase

Contra

Contraindicata celor cu afectiuni digestive si hepatice
Restrictiva
Hipocalorica
Boli cardiovasculare
Detoxifiere
Diabet
Sanatoasa
Slabire pe termen lung
Slabire termen scurt
Usor de urmat

Voteaza si tu aceasta dieta

4.4 din 5 voturi

Regimul Scarsdale a facut adevarate furori in Statele Unite si nu numai pentru ca promite scaderea rapida si permanenta in greutate. Majoritatea il cunoaste ca dieta de 14 zile, dar in realitate, regimul consta in doua etape: etapa restrictiva si etapa de mentinere.

Regimul Scarsdale a facut adevarate furori in Statele Unite si nu numai pentru ca promite scaderea rapida si permanenta in greutate. Majoritatea il cunoaste ca dieta de 14 zile, dar in realitate, regimul consta in doua etape: etapa restrictiva si etapa de mentinere.

Cea de-a doua etapa este recomandata dupa ce ai tinut cu strictete cele 14 zile de regim indiferent daca intentionezi sau nu sa o iei de la capat. In acest prim articol iti vom prezenta doar cele 14 zile clasice de dieta, urmand sa iti oferim mai multe detalii despre mentinere intr-un articol viitor.

dieta scarsdaleAutorul dietei promite pana la 9 kilograme pierdute in primele doua saptamani de dieta. Unii oameni ar putea atinge aceasta performanta, deoarece regimul este unul hiperproteic, regim cunoscut pentru avantajul unei slabiri rapide in primele saptamani. Din aceeasi categorie fac parte si dieta Atkins, dieta daneza, dieta lui Catalin Crisan.

Pentru a te asigura de succesul dietei trebuie sa tii cont de urmatoarele reguli:
1. Nu tine regimul mai mult de 14 zile. Daca la sfarsitul celor doua saptamani, consideri ca mai ai de slabit, atunci asteapta doua saptamani – in care nu este recomandat dezmatul culinar – si ia de la capat cura.
2. Mananca exact ce prevede cura si nu incerca sa inlocuiesti alimentele. Respecta combinatiile de alimente propuse.
3. Nu consuma alcool!
4. Salatele se prepara fara ulei, maioneza, diverse dressinguri.
5. Inlatura orice urma de grasime (vizibila) de pe carnuri chiar inainte de preparare.
6. Nu manca pana la refuz chiar daca nu este specificata o anumita cantitate fixa dintr-un aliment. Alege sa te ridici de la masa cand esti aproape satula. Este un obicei sanatos de urmat tot restul vietii.
7. Daca nu iti plac legumele simple, poti adauga putin suc de lamaie. Untul, margarina, uleiuri nu sunt recomandate pentru prepararea legumelor.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: