Poti accesa sectiunea DIETE aici

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Iata ce dieta ne propune Anca, cititoare Healthy.

“Buna dragelor, ma numesc Anca si vreau sa va trimit dieta mea, dieta cu care am ajuns la silueta dorita si de care sunt tare mandra (si de silueta, dar si de dieta :-) ). Ma chinui de aproape jumatate de an sa o pun pe foaie si sa v-o impartasesc si in sfarsit am reusit.

dieta slabre

Aveam probleme cu greutatea inca din adolescenta, acum am 28 de ani (nu am copii - inca) si pot spune ca ma simt mai bine ca oricand. Am incercat ani la rand sa scap de kilogramele nedorite, m-am infometat, am urmat fel si fel de diete, am incercat si cativa nutritionisti (dar spre rusinea mea nu le-am putut urma sfaturile – eram o POFTICIOASA), dar rezultatele... nu pe masura asteptarilor.

Recunosc ca am avut perioade in care am mai pierdut in greutate, dar apoi am luat din nou, insa n-am ajuns acolo unde imi doream. Asa ca am hotarat sa ascund cartile cu diete si sa uit de revistele unde eram abonata. Am ales sa invat singura nutritie, sa pot gasi o solutie cat se poate de personalizata, rezonabila, la care sa nu aspir, visand cu ochii deschisi. Pur si simplu imi doream solutii pe care chiar sa le pot urma fara sa simt ca fac eforturi URIASE!

Nu stiu cum se intampla cu altii/altele, dar in urma atator restrictii alimentare ajunsesem sa nu mai suport, nu mai voiam sa imi reprim nimic si cred ca doar un pas ma despartea de psiholog.

Cum ziceam, am inceput sa ma documentez atat cat am putut, am urmat apoi si cursuri de nutritie, pentru ca simteam ca nu pot intelege pe deplin ce citesc, in plus stransesem si foi intregi de intrebari.

In final am facut cateva alegeri! Dieta mea nu este personalizata, ci se refera la masura si propria educare a poftelor, dar mai ales la alegerilor pe care le facem.

Principiile dietei mele

1. Sa am trei mese fixe in fiecare zi

Am hotarat sa ma trezesc la aceeasi ora in fiecare zi si sa iau micul dejun, indiferent de programul zilei respective. Ma trezesc la 7:30, imi beau paharul cu apa pe stomacul gol, apoi pregatesc micul dejun – de obicei legume crude cu branza, fara paine. Uneori mananc si un fruct, de exemplu o felie de pepene rosu sau pepene galben, sau aleg meniul “ou fiert cu legume”.

Restul meselor din zi le iau de asemenea la ore fixe, mi le-am programat astfel incat sa pot mereu sa iau masa cand mi-am propus. Masa de pranz o am la 13, iar cina la 20. Este important acest program fix pentru ca organismul “memoreaza” orele de masa si apoi nu iti va mai fi foame in restul zilei. Bine, ca orice program, necesita un timp de acomodare.

Dieta cu CAPSUNE - 7 Kg in 2 SAPTAMANI
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: