Legile Slabirii - ce ar trebui sa faci pentru o silueta de vis

Legile Slabirii - ce ar trebui sa faci pentru o silueta de vis

Descopera regulile metabolice, alimentare si un exemplu de meniu - te vor ajuta sa dobandesti silueta de vis.

Dimineata puteti consuma la alegere din:

Mic dejun

  • Fructe neacide, nu mai mult de o farfuriuta. Indicat este sa nu consumati fructe acide dimineata fiindca sunt agresive pentru mucoasa gastrica. Ce fructe neacide sunt recomandate la micul dejun: banane, mango, avocado, pomelo, pepene (rosu sau galben), gutuie, caisa, pere, cocos, curmale, smochine etc. Dupa acest mic dejun puteti bea suc de fructe facut in casa, ceai, apa ori cafea, dar fara lapte.
  • Un bol mic de lapte sau iaurt cu cereale integrale. Cerealele cu cel mai mic indice glicemic sunt cele de ovaz, graul are indice glicemic mai mare, iar porumbul cel mai mare indice glicemic dintre cereale. Asadar... aveti grija ce alegeti. Dupa masa puteti bea cafea cu lapte (indulcita sau nu cu miere), lapte cald ( daca doriti cu miere) ori apa.
  • O salata usoara de legume neacide cu branza. Legumele neacide (zarzavaturi, radacinoase, ardei, castravete, ciuperci, mazare, dovleac, pastai, fasole) sunt indicate dimineata pe stomacul gol. Cele mai acide legume, contraindicate mai ales daca aveti reflux gastroesofagian ar fi: rosia, ceapa, ridichi, hrean, varza, broccoli, gulie. Dupa acest mic dejun puteti bea un suc de morcovi cu mar, apa, cafea cu lapte, ceai.
  • Puteti consuma la micul dejun lactate si branzeturi cu cereale, de exemplu paine (integrala) “prajita” cu crema de branza cu smantana si marar. Sunt recomandate 3-4 felii de paine.
  • Un shake de jumatate de litru cu lapte, doua banane, doua galbenusuri de ou, suc de morcovi si miere 1-3 lingurite. Acest shake recomandat in perioadele de suprasolicitare, fiind indicat a fi consumat cel mult de doua ori pe luna.

Micul dejun e obligatoriu, iar daca nu sunteti obsinuiti este recomandat sa va impuneti o vreme sa luati aceasta masa Retail jobs

Micul dejun este o masa care se ia dupa mai mult de 5 ore de somn (5 ore de repaus digestiv) – fiind considerata o masa cu efecte “tampon” asupra mucoaselor digestive. Asadar daca va treziti la orele 14:00 nu veti lua pranzul, ci tot o masa indicata la micul dejun.

Foto@Shutterstock.com

Vizionare placuta


Kudika
1 Iulie 2013
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri